Rewelacyjnie. rewelacyjne usługi w dobrych cenach. bardzo miła i profesjonalna obsługa. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.
Słabo. Nie mila obsługa. słaba wiedza. nigdy nie działa terminal! Na minus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi. Na plus: oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. bardzo miła i rzetelna obsługa pracowników. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobry klub z super muzyką. Trzy osobne parkiety na którym każdy znajdzie coś ciekawego dla siebie. Bardzo dobre jedzenie, zawsze jakieś dodatkowe przekąski dla gości. Miła i sympatyczna obsługa. W lokalu jest ochron, nigdy nie spotkałam się z żadną awanturą w tym klubie. Klub na poziomie, naprawdę polecam
Niecały rok temu zakupiłam w sklepie Kazar torebkę listonoszkę. Byłam bardzo zadowolona z produktu, niestety zepsuł mi się zamek w kieszonce oraz zrobiło się małe zadrapanie na elemencie skórzanym. Poszłam złożyć reklamację która została automatycznie przyjęta, z zapytaniem czy zwrot pieniędzy czy wymiana na nowy towar. Musze przyznać że jakość obsługi w tym sklepie jest na wysokim poziomie. Do przyjęcia reklamacji pracownik zaprasza na sofę, jest uprzejmy i profesjonalny. Poza tym sklep z dobrym asortymentem ale wysokie ceny. Za jakość i dobry produkt trzeba jednak zapłacić więcej ale czasami warto.
Dokonałam w sklepie kilku drobnych zakupów. Sklep bardzo przestronny, czysty. Bardzo dobry asortyment i dobre promocje. Fachowa obsługa przy kasie. Pani miła, zaproponowała mi dodatkowe produkty promocyjne. W przyszłości na pewno będę wracać do tego sklepu.
Udałam się do placówki ze swoją mamą która posiada w tym banku kredyt. Zostałam obsługiwana przez niekompetentną osobę, która nie potrafiła wskazać stosownych punktów w umowie oraz przekazała mi blednę informacje. W trakcie rozmowy poprosiłam o kierownika placówki. Pracownik zamiast wstać i poprosić kierownika lub mnie do niego zaprowadzić, rzucił tylko dokumentami i powiedział to proszę sobie przejść do kierownika. Obsługa bardzo nie przyjemna i na bardzo niskim poziomie jakości obsługi.
Wybrałam się do sklepu aby zakupić dobry dyktafon, wcześniej dokonałam rezerwacji w systemie internetowym. Podeszłam do sklepu do pana na sali sprzedaży pytając gdzie znajdę dyktafony. Pracownik zaprowadził mnie do stanowiska i odszedł. Miałam kilka pytań które chciałam zadać natomiast pracownik tylko rzucił ręką że tutaj są dyktafony i odszedł. Wróciłam do działu informacji i poinformowałam że mam zamówiony dyktafon natomiast chciałam uzyskać jeszcze kilka informacji. Pracownik na dziale obsługi klienta poprosił telefonicznie pracownika działu, zapytałam o funkcje na których mi zależało przy tym urządzeniu. Pracownik nie do końca pewnie potwierdził że dyktafon ma takie funkcje. Po powrocie do domu okazało się ze wcale tak nie jest. Musiałam wrócić do sklepu i dokonać zwrotu towaru. Podsumowując bardzo nie podobało mi się lekceważące podejście .pracownika.
Jakość obsługi dobra, pani sympatyczna, miła, potrafiła doradzić wybór potrawy z menu. Natomiast po zamówieniu napojów przeze mnie i moich znajomych czas oczekiwania strasznie długi. Czekaliśmy na napoje jakieś 20 min. W trakcie domawiałyśmy również napoje i czas oczekiwania był również długi. Natomiast co do samego lokalu to bardzo klimatyczny, osobna sala dla palących, czyste toalety.
Obsługa na bardzo wysokim poziomie, po wejściu do sklepu od razu podeszła do mnie Pani w celu zapytania w czym może pomóc, pomogła znaleźć produkt którego potrzebowałam następnie odprowadziła mnie do stanowiska kasowego. Na kasie pani bardzo uprzejmie zaproponowała dodatkowe przecenione produkty, oraz wręczyła próbkę produktu gratis, oraz oczywiście zaprosiła do ponownego kontaktu. Cała obsługa bardzo dobra i na pewno będę korzystać z tego punktu częściej niż z punktu Hebe na Zwycięstwa
Po wejściu do Restauracji usiadłam przy stoliku, w restauracji w tej chwili były 3 stoliki ludzi, nikt z obsługi nie podszedł do mnie, czekałam na obsługę ponad 10 min, po tym czasie sama wstałam i podeszłam do baru po kartę menu, po jakimś czasie podeszła kelnerka, pani nie była sympatyczna przyjęła zamówienie. W trakcie wizyty nikt nie podszedł do mnie ponownie celem zapytania np czy życzę sobie coś jeszcze. Zeby zapłacić rachunek musiałam ponownie udać sie do baru.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.