Miałam nadzieję na szybkie zakupy, zwłaszcza o takiej późnej porze. Niestety, czynne były tylko 2 kasy przy których stało po około 6 klientów. Przy kasie okazało się ,że cena 3 produktów nie jest zgodna z tą na półce. Kasjerka z westchnieniem rozłożyła ręce i odesłała mnie do informacji, gdzie pani z lekkim uśmiechem poprosiła żebym pokazała jej ze ceny na półkach. Musiałam przejść przez cały market i je wskazać mimo ,że tuż przy informacji stał plakat z wyszczególnionymi cenami tych produktów. Pracownica informacji wytłumaczyła mi ,że niestety ten plakat jest nieważny bo promocja skończyła się wczoraj a pani Zosia nie zdążyła przez cały dzień zmienić cen na półkach i jutro pokryje różnicę. Po około 10 minutach dostałam zwrot nadpłaconej kwoty i zostałam przeproszona za błąd.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.