JESTEM TAJEMNICZYM KLIENTEM W MAKRO. OBSERWUJE ZACHOWANIE PRACOWNIKOW NA POSZCZEGOLNYCH DZIAŁACH, BADAM JAKI MAJA STOSUNEK DO KLIENTA, CZY SA POMOCNI CZY DBAJA O UZUPELNIANIE BRAKOW W TOWARZE NA SWOIM STANOWISKU, CZY PANUJE PORZADEK ITD. TYM SPOSOBEM CHCE ZBADAC JAKA JEST JAKOSC USLUGI W HALACH MAKRO. SPISUJE BRAKI TOWAROW, SPRAWDZAM CZY KAZDY TOWAR JEST OZNAKOWANY CENA, CZY W PRZEJSCIACH PANUJE PORZADEK, CZY TOWAR JEST DOBRZE ULOZONY NA POLKACH, SPRAWDZAM TAKZE JAKOSC OBSLUGI PRZY KASACH.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.