Korzystając z wpłatomatu,zapłaciłem 0,5% prowizji od wpłaty na własne konto osobiste.Wyrzuciłem w błoto 25zł.(byłby dobry obiad).Przecież jak się ludzie zorientują, to te pudła będą stały bezużyteczne.Gdybym wpłacił w kasie oddziału,nie poniósł bym tak dotkliwej straty,może straciłbym kilka minut w kolejce.Prowizję wprowadzono z dniem 1.02.2013r.Wyższa kultura bankowości,a może lichwiarstwo?
Obsługa miła i uprzejma.Identyfikatory na smyczach.trudno coś odczytać.Artykuły na półkach czyste, ceny widoczne.Toaleta czysta nawet pachnąca.Brak stroju firmowego.Przy dystrybutorach z paliwem znajdują się rękawiczki i ręczniki jednorazowe.Często zdarza się niesprawny kompresor do pompowania opon.
Dużo kas, ale tylko kilka czynnych, spore kolejki, zwłaszcza w dniach gdy są nowe promocje.Punkt obsługi klienta; jedna lub dwie osoby,które w okresach przedświątecznych nie są w stanie zapewnićsprawnej obsługi.Personel jest miły, uprzejmy,zorientowany w znalezieniu odpowiedniego towaru,wyposażony w identyfikatory, oraz ubiór firmowy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.