Z usług Opticalu korzystałam wielokrotnie, może być. Wkurzające są sms- y marketingowe, na które OC nie uzyskało mojej zgody. Pozostawiłam nr do kontaktu tylko przy realizacji usług. Czuję się dręczona przez Optical Center.
8 marca zamówiłam majtki chłonne ( pieluchy) - ( uzupełnienie zapasu dla osoby niepełnosprawnej ), pełna odpłatność. Osobiście rozmawiałam z kierowniczką, potwierdziłam telefonicznie odbiór na wtorek 13.08 Zapewniono mnie, że będą czekały. Nie zamawiałam nigdzie indziej. We wtorek okazało się, że pieluch w aptece nie ma, że Pani kierowniczka ZAPOMNIAŁA ( ma tak dużo pracy ). Zostałam zlekceważona ,"wystawiona do wiatru". To niepoważne potraktowanie klienta ( nie zamawiałam zapachowych mydełek ). Apteka Salutis straciła stałego klienta, nie małe, stałe zakupy będę robić gdzie indziej.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.