Opinie użytkownika (1)

W wyniku błędu...
W wyniku błędu przy wypowiedzeniu umowy u poprzedniego operatora została mi naliczona opłata za kWh w wysokości 2,3 netto! Fortum stanął na wysokości zadania i zaproponował pokrycie różnicy w za okres w którym naliczane mi były zawyżone stawki. Jestem mile zaskoczony takim rozwiązaniem. Z czystym sumieniem mogę polecić Fortum jako dostawcę energii dla firmy.

AureliuszBasista_VCm3

13.03.2025

Fortum

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
13.03.2025
Odpowiedź firmy
Serdecznie dziękujemy za tak wspaniałą ocenę naszej obsługi klienta. Jesteśmy niezmiernie zadowoleni, że spełniliśmy Państwa oczekiwania i przyczyniliśmy się do Państwa satysfakcji. Zapewniamy, że będziemy kontynuować wysiłki, aby zaoferować Państwu doskonałą obsługę. Z pozdrowieniami, Zespół Fortum

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi