W wyniku błędu przy wypowiedzeniu umowy u poprzedniego operatora została mi naliczona opłata za kWh w wysokości 2,3 netto! Fortum stanął na wysokości zadania i zaproponował pokrycie różnicy w za okres w którym naliczane mi były zawyżone stawki.
Jestem mile zaskoczony takim rozwiązaniem. Z czystym sumieniem mogę polecić Fortum jako dostawcę energii dla firmy.
Serdecznie dziękujemy za tak wspaniałą ocenę naszej obsługi klienta. Jesteśmy niezmiernie zadowoleni, że spełniliśmy Państwa oczekiwania i przyczyniliśmy się do Państwa satysfakcji. Zapewniamy, że będziemy kontynuować wysiłki, aby zaoferować Państwu doskonałą obsługę. Z pozdrowieniami, Zespół Fortum
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.