Oddział odwiedziłem celem założenia konta. Pierwsze wrażenie bardzo pozytywne, oddział zadbany. Po wejściu do oddziału natychmiast zostałem zaproszony przez pracownicę do stanowiska. Powitała mnie słowami "dzień dobry, w czym mogę pomóc?". Poinformowałem Panią czym jestem zainteresowany. Po chwili zaproponował mi produkt, na który się zdecydowałem. Podpisywanie umowy trwało w sumie 30 min. Na końcu Pani pomogła mi aktywować dostęp do rachunku przez internet na stanowisku znajdującym się w oddziale. Pożegnany zostałem uściskiem dłoni i słowami "Do widzenia, miłego dnia". Ogólne wrażenie bardzo pozytywne, pracownica obsługująca mnie uśmiechnięta, miła i kompetentna.
Lokal, w którym mieści się serwis jest bardzo mały ledwie można się obrócić. Ogólny bałagan, wszędzie dookoła kartony ze sprzętem AGD. Pomimo tego że zostałem przywitany z uśmiechem słowami "Dzień dobry. W czym mogę pomóc?" niestety pierwsze wrażenie negatywne. Do serwisu dostarczyłem ekspres do kawy. Pracownikowi przyjmującemu zgłoszenie przedstawiłem na czym polega usterka. Poinformował mnie o prawdopodobnej przyczynie, jaką część będą musieli wymienić i że będzie to trwało 7-10 dni o czym zostanę poinformowany sms'em. Zgłoszenie zostało wpisane w zniszczony zeszyt formatu A4. Dowód przyjęcia sprzętu do serwisu również pozostawia wiele do życzenia, była to po raz setny skserowana karteczka. Niestety po 11 dniach nie otrzymałem informacji co dzieje się z ekspresem, zadzwoniłem do firmy. Telefon odebrała wyraźnie znudzona, zaspana pani, która poinformowała mnie że ekspres niestety naprawiony będzie w ustawowym terminie czyli 21 dni. Sms'a z informacją o wykonaniu naprawy otrzymałem po 17 dniach. Kiedy przyjechałem do serwisu po odbiór sprzętu zastałem tam panią, której przeszkodziłem w wypełnianiu jakichś papierków i przywitała mnie dopiero po tym jak to jak powiedziałem "dzień dobry". Po ok 3-4 minutach zakończyła papierkową robotę i łaskawie zapytała "W czym mogę pomóc?". Podałem pani dowód przyjęcia sprzętu, po czym zniknęła na zapleczu na 2-3 minuty. Ekspres przyniósł mężczyzna, z powodu wagi sprzętu, poinformował mnie co zostało naprawione podziękował i pożegnał słowami "Do widzenia". Za fachowość 5, obsługa za wspomnianą panią 3.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.