Dzwoniąc na infolinie Orange najczęściej odbierają nie mile osoby które najczęściej nie wiedza jak odpowiedzieć na pytania nie znają produktu i starają się zbyć klienta jak najszybciej. Pracownicy najczęściej odpowiadają nie wiem, nie znam się, nie zajmuje się tym działem. Prosząc o rozmowę z przełożonym nigdy go nie ma bądź jest na urlopie. Raz tylko dodzwoniłem się do pani która znała bardzo dobrze ofertę internetu i planów abonamentowych udzieliła mi rzetelnych odpowiedzi. Ogólna ocena mierna
Pani obsługująca dział mięsny bardzo nie mila zapytana o produkt twierdzi ze produkt leży i ona nic o nim nie wie trudna we współpracy prosząc o kilogram mięsa wazy dużo więcej.
Pani na kasie również nie mila po powiedzeniu dzień dobry nawet nie odpowiedziała z obrażoną mina skanowała towar. Ogólnie obsluga bardzo kiepska.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.