Przybyłem do banku w celu uzyskania informacji o kontach indywidualnych. Oddział przestronny, czysty i przyjazny klientowi. Wszyscy pracownicy biznesowo ubrani co daje poczucie profesjonalizmu. Zostałem od samego początku powitany uśmiechem i przyjaznymi słowami "dzień dobry". Po zaproszeniu do wysokiej lady gdzie stał wolny pracownik uzyskałem informacje na temat oferowanych kont przez banki, po czym pracownik polecił jedno z kont. Wszystkie pozostałe formalności były dokonywane już przy stanowisku siedzącym, elegancko oddzielonym od pozostałych stanowisk co dawało poczucie poufności oraz indywidualnego podejścia do klienta. Całość rozmowy była prowadzona w bardzo przyjacielskiej i życzliwej atmosferze. Obiekcje i pytania nie stawały się dla pracownika problemem, sam zachęcał do zadawania pytań w razie jakichkolwiek wątpliwości. Dokumentacja była dokładnie omówiona, po zakończeniu wizyty nie miałem wrażenia, że czegoś nie wiem o założonym przeze mnie przed chwilą rachunku.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.