Jako student, przeważnie staram się jadać w mniej wykwintnych restauracjach (wiadomo kasa).Ale to co odbywa się w wyżej wymienionym Barze po prostu przechodzi ludzkie pojęcie. Podejście do klienta jest tragiczne, spotykamy się z tym już na samym początku, przy zamawianiu i płaceniu za jedzenie. Pani ,,kasjerka" jest bardzo nie miła i brak jej jakiegokolwiek podejścia do klienta, żadnego ,,Proszę" ,,Dziękuje" ,,Dzień dobry" ,,Do widzenia" te słowa są obce obsługującej pani. Po raz kolejny, spotykamy się z taką sytuacją w czasie kiedy nasze jedzenie jest gotowe, pani podająca krzyczy na pół Zielonej Góry ,,Pierogi z surówką z czerwonej kapusty!!!!". Więc podchodzę i mówię: ,,Przepraszam nie wiem czy to moje danie, bo pierogi się zgadzają ale surówka miała być z kiszonej kapusty" na co dostaję odpowiedz:-,,czerwona czy kiszona, co to za różnica, nie pasuje panu to proszę zostawić, ktoś inny zje!!!" Ogólnie podejście całej obsługi jest nie zachęcające do ponownego powrotu do tego lokalu.Wygląd lokalu również nie zachęca. Jedynym plusem są ceny podawanych dań, lecz również zdarzyło mi się dostać jedzenie które nie wyglądało na zdatne do spożycia.
Miałem okazję załatwiać sprawę wymiany karty sim, w owym salonie T-mobile w Auchan w Zielonej Górze.Wiedza i kompetencję Pani która mnie obsługiwała, są moim zdaniem równe zeru, praktycznie żadna wiedza w temacie wymiany karty, strasznie długi czas oczekiwania, bez najmniejszego efektu, ponieważ po wszystkim zostałem odesłany przez Panią do innego salonu z powodu jak twierdziła : ,,nie posiadania odpowiedniego numeru karty który miał zostać wymieniony. Podejście do klienta również bardzo słabe, typowy tryb olewający i spławiający, aby jak najszybciej mnie zbyć.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.