Opinie użytkownika (1)

Hipermarket powinien się...
Hipermarket powinien się cechować dostępnością wszystkich towarów oraz obsługą wysokiej jakości. Co do rzeczywistości - to tak nie jest. Każdy wie, że idą pierwszy raz do takiego sklepu z zamiarem kupna konkretnych towarów, trzeba się pytać o ich lokalizację pracowników - których z kolei ciężko znaleźć. Czemu nie robią mapek? Takie sklepy są duże i lepiej być stałym bywalcem aby poradzić sobie w szybkich zakupach.

Anna_5404

26.09.2014

Kaufland

Placówka

Kluczbork, Jagiellońska 14

Nie zgadzam się (0)
26.03.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za ważne dla nas informacje. Informujemy, że Pani zgłoszenie dotyczące funkcjonowania marketu we Włocławku przekazaliśmy do dyrektora marketu oraz do dyrekcji regionalnej w celu wprowadzenia odpowiednich środków zaradczych, aby w przyszłości uniknąć opisanych niedociągnięć. Jeszcze raz serdecznie dziękujemy za zgłoszone uwagi na temat oznakowania w naszych marketach. Pragniemy jednocześnie wyrazić nadzieję, iż pozostanie Pani naszą Klientką, a dokonywanie zakupów w naszym markecie będzie upływać w przyjemnej atmosferze. Pozdrawiamy, Zespół Obsługi Klienta

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi