Hipermarket powinien się cechować dostępnością wszystkich towarów oraz obsługą wysokiej jakości. Co do rzeczywistości - to tak nie jest. Każdy wie, że idą pierwszy raz do takiego sklepu z zamiarem kupna konkretnych towarów, trzeba się pytać o ich lokalizację pracowników - których z kolei ciężko znaleźć. Czemu nie robią mapek? Takie sklepy są duże i lepiej być stałym bywalcem aby poradzić sobie w szybkich zakupach.
Dziękujemy za ważne dla nas informacje.
Informujemy, że Pani zgłoszenie dotyczące funkcjonowania marketu we Włocławku przekazaliśmy do dyrektora marketu oraz do dyrekcji regionalnej w celu wprowadzenia odpowiednich środków zaradczych, aby w przyszłości uniknąć opisanych niedociągnięć.
Jeszcze raz serdecznie dziękujemy za zgłoszone uwagi na temat oznakowania w naszych marketach.
Pragniemy jednocześnie wyrazić nadzieję, iż pozostanie Pani naszą Klientką, a dokonywanie zakupów w naszym markecie będzie upływać w przyjemnej atmosferze.
Pozdrawiamy, Zespół Obsługi Klienta
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.