Restauracja "Tawerna" jest mi znanym miejscem od kilku lat. Dosyć często stołuję się w niej razem z rodziną, głównie z tego względu, że jest tam bardzo dobre jedzenie. Tego dnia tj. piątek 17.10 wybrałam się tam razem z kolegami z pracy.
Mieliśmy wcześniej telefonicznie zarezerwowany stolik więc po wejściu zapytaliśmy jednej z pań gdzie możemy usiąść. Pani grzecznie odpowiedziała aczkolwiek uważam, że powinna była podejść z nami do wskazanego stolika. Lokal jest bardzo przyjemny. Zawsze panuje tam harmonia, wszystko jest ładnie ustawione i jest bardzo czysto. na każdym stoliku znajdują się mini karty ze szczególnie polecanymi potrawami. Mniej więcej po 5 min od zajęcia przez nas miejsc podeszła Pani w celu przyjęcia naszego zamówienia. Była ubrana w jeansowe spodnie i czarny top co jest standardem w tym lokalu. Dodatkowo miała założony firmowy fartuszek. Nie miała jednak identyfikatora co wydaje mi siś powinno być w standardzie jej ubioru. Podchodząc do nas bez wstępnego przywitania się zapytała co zamawiamy. Była uśmiechnieta lecz wg mnie mało komunikatywna. Sprzedawca powinien potrafić się w jakimś stopniu dopasować do klienta a ta Pani była bardzo małomówna i nie potrafiła nam niczego doradzić. W sposób bardzo oschły przyjęła zamówienie i poszła. W związku z tym, że zamówiliśmy pizzę czekaliśmy na jedzenie ok 20 min. W miedzy czasie kelnerka przyniosła zamówione przez nas napoje. Było to jedyne danie które zamówiliśmy lecz za każdym razem jak chcieliśmy coś do picia musieliśmy wołać panią ponieważ ani raz sama do nas nie podeszła. Byliśmy w restauracji łącznie 5 godzin więc uważam, że większe zainteresowanie z jej strony byłoby wskazane. Po zapłaceniu rachunku i pozostawieniu napiwku wyszliśmy z restauracji. Opisana przeze mnie restauracja jest miejscem gdzie przychodzi się z przyjemn9ościa ale raczej z powodu bardzo przyjemnego wystroju i dobrego jedzenia niż z powodu miłej obsługi (niestety).Jeżeli chodzi o moją ocenę, być może jest ona dosyć surowa...natomiast uważam, że w dzisiejszych czasach, znakomicie rozwiniętej konkurencji obsługa powinna bardziej zadbać o klienta aby spełniać jego potrzeby w danej dziedzinie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.