Wybrałam się do placówki Alior Banku w celu uzyskania informacji na temat kredytu gotówkowego. Wchodząc do punktu zostałam zauważona przez Doradcę ( pani bez identyfikatora), jednak Doradca był zajęty prywatną rozmową telefoniczną. Wskazała mi ręką krzesło, abym usiadła. Ale w dalszym ciągu kontynuowała prywatną rozmowę telefoniczną. Po około 3 minutach zakończyła rozmowę i zapytała o cel wizyty. Kobieta była uśmiechnięta. Opowiedziała mi o produkcie którym byłam zainteresowana, jednak bez większego przekonania. W żaden szczególny sposób nie próbowała mnie przekonać do skorzystania z ich oferty. Przedstawiła mi suche fakty. Uważam że w dzisiejszych czasach przy tak dużej konkurencji Doradcy powinni bardziej próbować przekonać klienta, próbować rozwiać wątpliwości.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.