Opinie użytkownika (1)

Witam .Dzwoniłam do...
Witam .Dzwoniłam do Polsatu by uzyskać informacje w sprawie promocji .Było to jakieś dwa tygodnie temu.Konsultant przeprowadzający rozmowę udzielił mi niezbędnych informacji po czym zaproponował mi udział w ankiecie w której wzięłam udział nagrodom za poświęcony czas było wybranie pakietu który miał być odblokowany na 48godz ,wybrałam VOD.Po zakończeni rozmowy przez tydzień sprawdzałam czy pikiet został włączony jednak nic takiego nie nastąpiło.Zadzwoniłam ponownie do operatora by dowiedzieć się kiedy usługa zostanie odblokowana konsultant poformował mnie jednak ,że już otrzymałam nagrodę według jego danych tylko że jakoś tego nie zauważyłam oczywiście zaprzeczyłam ,że nic takiego nie miało miejsca i złożyłam reklamacje oczywiście została przyjęta i podano mi numer zgłoszenia.Dnia 19/10/2012 zadzwoniłam ponownie by dowiedzieć o postępy reklamacji i co i nic powiedziano mi (ktoś do pani zadzwoni) i tak czekam .Dla mnie jako długoletniego klienta Cyfrowego Polsatu to porażka .

Anna_4071

22.10.2012
Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi