Poszłam do salonu z zapytaniem o usługę, którą podpisywałam jeszcze za czasów TP S.A.. Pani siedząca przy biurku tuż obok wejścia, mimo że była zajęta obsługą, powiedziała: dzień dobry. Zanim podeszłam w swojej sprawie, obserwowałam rozmowę z klientem. Odbywało się to na tej zasadzie: klient zadając pytanie dostawał konkretną i wyczerpującą odpowiedź, mógł spokojnie przeczytać umowę którą dostał do podpisania, nikt go nie ponaglał w żaden sposób. Ja również uzyskałam fachową pomoc.Ogólnie jestem zadowolona.
Zakupy w Tesco robię kilka razy w tygodniu. Alejki z towarami są szerokie co ułatwia manewrowanie wózkami. Oznaczenie gdzie znajdują się jakie towary nie wzbudza moich zastrzeżeń.Personel uprzejmy, choć czasem można trafić na kogoś niekompetentnego (na szczęście zdarza się to rzadko). Największym minusem jest mała ilość otwartych kas przy dużej ilości klientów. Również przed kasami samoobsługowymi zaznaczyłabym że są to kasy dla klientów z małą ilością zakupów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.