Udałam się do punktu mBank celem zamówienia nowej karty. Obsługująca mnie pracowniczka była uprzejma i kompetentna. Miałam problemy z przypomnieniem sobie numeru telefonu, pracowniczka nie zdradzała oznak zniecierpliwienia. Jasno wyjaśniła jakie kroki mam poczynić by zamówić nową kartę powiedziała, ze jeśli miałabym jakiekolwiek problemy mogę zgłosić się do niej po pomoc.
WItam. Uprzejmie dziękuję za podzielenie się swoją opinią na portalu. Bardzo zależy nam, aby Klienci czerpali z kontaktów z mBankiem nie tylko korzyści finansowe, ale także satysfakcję z poziomu i jakości obsługi, dlatego na bieżąco prowadzimy szkolenia Pracowników w celu podnoszenia ich kwalifikacji zawodowych. Dokładamy także wszelkich starań, aby nasi Pracownicy swoją wiedzą i fachowością przyczyniali się do jak najlepszej obsługi Klientów mBanku, dlatego niezmiernie cieszy mnie fakt, że poziom obsługi spełnił Pani oczekiwania. Przypominam, że pozostajemy do Pani dyspozycji w punktach naziemnych, których szczegółowy wykaz znajduje się na stronie internetowej mBanku oraz na mLinii pod numerem 801 300 800 lub +48 42 6 300 600.
Pozdrawiam Olga Kuc, mBank
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.