Opinie użytkownika (2)

Dzień wcześniej przed...
Dzień wcześniej przed umówioną wizytą w salonie fotodepilacji Pani z recepcji przypomina sms-em o wizycie, jej miejscu i godzinie. Od razu po wejściu do salonu obsługa reaguje na klienta. Pani z recepcji w sposób jasny i rzeczowy objaśnia przebieg zabiegu, czas jego trwania, informuje o ilość wizyt potrzebnych do uzyskanie oczekiwanego efektu oraz podaje łączną cenę takiej sesji. Po wypełnieniu ankiety dotyczącej przeciwwskazań do zabiegu następuje przejście do pomieszczenia, w którym odbędzie się fotodepilacja. Wnętrze salonu czyste choć dość rustykalne. Obsługa bardzo miła i kompetentna, chętnie udzielała odpowiedzi na moje pytania.

Anna_3676

02.12.2011

DepilConcept

Placówka

Lublin, Krakowskie Przedmieście

Nie zgadzam się (4)
Stacja paliw na...
Stacja paliw na pierwszy rzut oka jak wiele innych,jednak już pierwsze oznaki zdenerwowanie przychodzą po zajechaniu pod dystrybutor z LPG. Obsługa nie reaguje na klienta , po kilku minutach oczekiwania osobiście należy upomnieć się o obsługę. Przy płatności za gaz przychodzi kolejna niemiła wiadomość - do baku zatankowano o 8 litrów więcej gazu niż jest to technicznie możliwe w samochodzie... Podczas prośby o fakturę kolejny kłopot, gdyż pomimo któregoś z rzędu tankowania na tej stacji, Pani nie chce wydać faktury tylko po podaniu NIP.

Anna_3676

02.12.2011

Amic Energy

Placówka

Lublin, Uni Lubelskiej

Nie zgadzam się (2)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi