Dzień wcześniej przed umówioną wizytą w salonie fotodepilacji Pani z recepcji przypomina sms-em o wizycie, jej miejscu i godzinie. Od razu po wejściu do salonu obsługa reaguje na klienta. Pani z recepcji w sposób jasny i rzeczowy objaśnia przebieg zabiegu, czas jego trwania, informuje o ilość wizyt potrzebnych do uzyskanie oczekiwanego efektu oraz podaje łączną cenę takiej sesji. Po wypełnieniu ankiety dotyczącej przeciwwskazań do zabiegu następuje przejście do pomieszczenia, w którym odbędzie się fotodepilacja. Wnętrze salonu czyste choć dość rustykalne. Obsługa bardzo miła i kompetentna, chętnie udzielała odpowiedzi na moje pytania.
Stacja paliw na pierwszy rzut oka jak wiele innych,jednak już pierwsze oznaki zdenerwowanie przychodzą po zajechaniu pod dystrybutor z LPG. Obsługa nie reaguje na klienta , po kilku minutach oczekiwania osobiście należy upomnieć się o obsługę. Przy płatności za gaz przychodzi kolejna niemiła wiadomość - do baku zatankowano o 8 litrów więcej gazu niż jest to technicznie możliwe w samochodzie... Podczas prośby o fakturę kolejny kłopot, gdyż pomimo któregoś z rzędu tankowania na tej stacji, Pani nie chce wydać faktury tylko po podaniu NIP.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.