Wybrałam się na zakupy z mamą. Pani ekspedientka w sklepie była wyjątkowo uprzejma, schludnie ubrana i pomocna. Bez problemu dobrała mi stanik w odpowiednim rozmiarze, do przymierzalni donosiła mi co chwila inne modele i pytała czy może w czymś jeszcze. Oczarował mnie ład i porządek panujący w sklepie a także jego estetyka (przymierzalnie urocze i przytulne), zaś zaskoczyły koszmarne ceny choć zrozumiałym jest że są one narzucone z góry i podyktowane jakością produktu. Mimo iż potrzebowałam tylko jednego stanika kupiłam dwa, a również moja mama upatrzyła sobie jeden. Pani ekspedientka założyła nam kartę rabatową stałego klienta więc pewnie jeszcze tam wrócę.
W sklepie spodobała mi się bluzka, zdecydowana ją kupić podeszłam do kasy. Niestety nie było przy niej ekspedienta. Rozglądają się po sklepie zauważyłam że ruch był umiarkowany a na sklepie znajdowało się dwóch ekspedientów. Jeden Pan składał bluzki a druga Pani pomagała coś znaleźć innej klientce. Mimo iż przechodziła obok kasy i widziała że czekam by zapłacić pomaszerowała dalej. Stałam ok 5-7 minut po czym zirytowana odłożyłam bluzkę na miejsce i wyszłam. Bluzka nie była warta moich nerwów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.