Wybrałam się do naszej Olsztyńskiej placówki na starym mieście aby wpłacić pieniądze na konto za kredyt samochodowy. Po wejściu czekała przede mną kolejka składająca sie z 10 osób.Czynne były tylko dwa stoiska z obsługą gotówową.Kolejka robiła się coraz większa.Miejsc siedzących dla wszystkich nie starczyło, przy obsłudze okazuje się że żebym mogła wpłacić pieniądze na kredyt firmowy samochodowy musze mieć regon.Po nr nip,imieniu i nazwisku nie ma szans.Czułam już że 40 min czekania pójdzie zaraz na marne.Na szczęście udało mi się dodzwonić do mamy która mi podała regon. W tym całym haosie i nie zadowoleniu Panie starały się zachować zimną krew i być miłe.
Personel w miarę poinformowany,zależy kto nas obsługuje. Pracownicy schludnie ubrani. Ceny średnio jak we wszystkich sklepach zoologicznych w Olsztynie. Nie odbiegają od norm. W samym sklepie przydałoby się częściej sprzątać zwierzętom i wymieniać im wodę. Pani obsłużyła mnie szybko i profesjonalnie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.