Bardzo miły pracownik placówki Banku. W pełni kompetenty potrafił odpowiedzieć na każde pytanie, bardzo cierpliwy i uprzejmy. Ubrany w strój firmowy, schludny. Bardzo kompleksowa obsługa. Stanowisko pracy pomimo bardzo ograniczonego matrażu zadbane, posiadał każdego rodzaju potrzebny asortyment aby dokłądnie wytłomaczyć klientowi każde jego zapytania, niewiadome. Poprostu kompleksowa, miła obsługa
Pracownik stacji benzynowej Bliska odmówił możliwości zatankowania 20 min przed północą. Raport dobowy jest robiony 5 min przed północą więc poprostu nie chciało mu się obsłużyć klienta. Był przy tym bardzo nie miły i na stacji panował bałagan, było poprostu brudno. Pracownicy ubrani byli w stroje prywatne, nie w firmowe oraz nie mieli przypiętych identyfikatoró
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.