Za pomocą strony internetowej banku, chciałam wybrać najbardziej odpowiednie dla mnie konto. Spotkałam się z dość kuriozalną ankietą dotyczącą moich oczekiwań, która nic nie zmieniła (konto zawsze ma spełniać wiele funkcji i trudno wybrać tą najważniejszą). Nie mogłam za to odnaleźć żadnego cennika, ani informacji o wysokości stóp procentowych, a więc informacji, na podstawie których mogłabym podejmować jakieś decyzje. Jeśli porównuje się wiele banków, ten odpada na wstępie z powodu braku czytelności niezbędnych informacji.
Odwiedziłam firmę wraz z mężem w celu wyboru odpowiedniego sprzętu AGD do kuchni (lodówki, piekarnika i płyty gazowej). Staraliśmy się ustalić, jak długo potrwają promocje, które są aktualnie, jakie są szanse sprowadzenia sprzętu, który nas konkretnie interesuje, a nie ma go aktualnie w sprzedaży, a także, czy po zakupie sprzętów możemy liczyć na to, że mogą je dla nas przechować przez jakiś czas, abyśmy mogli załatwić odpowiedni transport. Byliśmy odsyłani od jednej osoby do drugiej, nikt nie potrafił nam na te pytania odpowiedzieć, a co więcej, pracownicy, którzy powinni służyć informacją, widząc zbliżających się ludzi starali się uciec, udawać zajętych.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.