Jestem załamana obsługą w rejestracji i wprowadzaniem w błąd w pacjenta, oraz traktowaniem go z góry, włącznie z takim zachowaniem, jak rzucanie słuchawką pacjentowi, trzy razy pod rząd Pani . Od 20 października 2017 starałam się zapisać na wizytę w przygodni w grudniu do lekarza ginekologa. W tym celu dzwoniłam pierwszy raz 20 października po wizycie, powiedziano mi, ze zapisy w połowie przyszłego tygodnia. Dzwoniąc w środę w kolejnym tygodniu, usłyszałam, że może w piątek. Zadzwoniłam w piątek, usłyszałam, że moze zadzwonię jednak w kolejny poniedziałek. Zadzwoniłam. Potem wykonałam jeszcze kilka telefonów dzwoniąc w każdy poniedziałek, w każda środę i piątek z nadzieją, ze uda mi się zapisac na wizytę na grudzień i tak przedostatni telefon był w piątek 10 listopada, czyli trzy tygodnie od moje pierwszej nieudanej próby zapisu. Usłyszałam, że na pewno w poniedzialek po południu już będa zapisy. Dzis jest 13 listopad 2017, dzwonię do przychodni po południu a Pani z recepcji, która nie chce się przedstawić twierdzi, ze zapisów i miejsc na grudzień już nie ma. Zamurowało mnie. Powiedziałam, ze to nie możliwe, bo akurat jestem po szpitalnym leczeniu i bardzo mi zależy na wizycie, i dzwonię w celu zapisu do przychodnia Formedica non stop, po trzy razy w tygodniu w wyznaczanym przez recepcję terminie. Pani stwierdziła, ze nie ma i na moje próby tłumaczenia rzuciła słuchawką. Dzwoniłam jeszcze trzy razy i trzy razy miałam rzuconą słuchawkę, pani się nie chciała przedstawić, bąknęła tylko coś o kierowniku w przychodni w poniedziałek. Jako pacjent, jestem kompletnie bezradna a mój stan chorobowy jest nieciekawy. Sama Pani lekarz miła i zawsze stara się pomóc, jednak obsługa recepcji i kompletna znieczulica sprawia, że muszę te sprawę opisać i wysłać sprawę gdzieś do wyższych organów, bo przez błędne informacje w recepcji i brak możliwości wizyty w gabinecie, mój stan zdrowia może się znacząco pogorszyć. Paniom w recepcji się wydaje, że są ponad pacjentami. Sami lekarze zarówno dr Rupocińska, dr Kornatowska, dr Stepniak, dr Grzegrzółka, są mili podczas wizyty i tylko dlatego jeszcze nie zmieniłam przychodni.
Niestety po raz trzeci zdarzyło nam się czekać około 50 minut na podejście kelnerkido stolika, która po takim czasie przynosiła dopiero kartę oznajmiając,ze maja dużo ludzi i nie wie, kiedy będzie mogła przyjac zamówienie, ale nie szybciej niż za jakieś kolejne 30 minut. Ludzie wchodzili, siadali przy stolikach, tak jak my i po kilkudzisięciuminutach zrezygnowani wychodzili. Jesli masz ponad 2 godziny wolne i niejestes bardzo głodny, to wtedy polecamy restauracje Pizza Dominium na ul. Francuskiej10. Na tej ulicy znajduje się bardzo duzo restauracji, kawiarni, lodziarni na najwyższym poziomie, ale Pizza Dominium, to kpiny z gości chcacych zjesc zwykłą szybką pizzę. Dopóki nie zmieni się podejście personelu w stosunku do klienta, nie będziemy tak chodzic i polecać tego miejsca znajomym.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.