W lokalu panował bałagan, pootwierane kartony stały przy stanowiskach os. obsługujących. Długa kolejka, ścisk i mocno zdenerwowany personel przyczyniły się do mojego fatalnej pierwszej oceny. Konsultant był poirytowany i opowiadał mi o problemach z kierownikiem punktu. Niestety kompletnie nic nie wiedział o sprawie mnie interesującej. Pytałam o internet bezprzewodowy w sieci Orange, dostałam ofertę Telekomunikacji Polskiej na internet stacjonarny. Stałam 20 min w kolejce, na sali obsługiwał 1 konsultant - reszta rozpakowywała pudła z ulotkami. Informacje znalazłam sama w internecie, kompletna strata czasu niestety.
W lokalu panował bałagan, pootwierane kartony stały przy stanowiskach os. obsługujących. Długa kolejka, ścisk i mocno zdenerwowany personel przyczyniły się do mojego fatalnej pierwszej oceny. Konsultant był poirytowany i opowiadał mi o problemach z kierownikiem punktu. Niestety kompletnie nic nie wiedział o sprawie mnie interesującej. Pytałam o internet w sieci Orange, dostała
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.