Udałem się do Hurtownii Małachowski w Pile w celu uzyskania porady, a następnie zakupu produktu, który uszczelniłby rurę PCV od przeciekania wody. Kilkanaście minut czekałem na pracownika, który powiedział, że zaraz wróci gdy zapytałem go czy może mi pomóc. Gdy w końcu się pojawił nie udzielił mi zbyt satysfakcjonującej odpowiedzi. Nie wiedział jaki klej ma mi poradzić. Rozmowa skończyła się na tym, że wyszedłem ze sklepu i udałem się do innego, gdzie zakupiłem produkt.
Udałem się dzisiaj na zakupy do marketu Praktiker w celu uzyskania porady czym najlepiej wykończyć ścianę na gładko w garażu. Zapytałem pracownika działu budowlanego czy może mi coś doradzić. Zapytał, czy garaż jest częśćią domu czy też osobny budynek i czy jest ogrzewany zimą. Po udzieleniu przez mnie odpowiedzi doradził mi ręczny tynk gipsowy.
Wskutek wymiany dowodu osobistego byłem zmuszony zaktualizować swoje dane w banku. Udałem się do placówki Alior Banku w Pile. Zaraz po wejściu do Banku, pracownik, który pierwszy mnie zobaczył powiedział Dzień Dobry i zapytał w czym może pomóc? Powiedziałem, że muszę zmienić dane z dowodu osobistego, po czym skierował mnie do odpowiedniego stanowiska. Pani na stanowisku wstała i podała mi rękę na powitanie. Taka sama procedura była przy pożegnaniu. Obsługa była bardzo miła i szybka.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.