W godzinach 18.25-18.50
dnia 15.04.2011
Szanowni Państwo .
Dnia 15.04.2011 odwiedziłem sklep obuwniczy ECCO położony na terenie C.H. Zakopianka w Krakowie przy ulicy Zakopiańska 62. Sklep z zewnątrz wygląda przyjemnie.
O godzinie 18.25. wszedłem do środka sklepu. Na sali było dwóch klientów, jedna z klientek była obsługiwana przez pracownicę przy kasie. Więcej sprzedawczyń na Sali nie było. W momencie wejścia mojego do sklepu pomimo tego ,że sprzedawczyni obsługiwała przy kasie klientkę , to miło przywitała mnie zwrotem grzecznościowym „ Dzień dobry”.
Zauważyłem różnego rodzaju kampanie reklamowe: podświetlane półki , plakaty A4 i B5 oraz podświetlane duże zdjęcia .Wszystkie lampy świeciły się , w tle grała przyjemna dla ucha muzyka ,podłoga była czysta . Wszystkie produkty były elegancko wyeksponowane , opatrzone cenami. W obu częściach ( męskiej i damskiej ) są duże szklane , podświetlane plakaty . W części męskiej jest to mężczyzna leżący na leżaku na plaży. Zaś po prawej stronie (damskiej ) jest to Kobieta idąca po pomoście na plaży. Przy kasie ładnie wyeksponowane są dodatki do butów jak i inne foldery promocyjne i informacyjne dla klientów.
Po paru minutach Pani z plakietką ECCO o imieniu Ania podeszła do mnie i zapytała się mnie bardzo uprzejmie , w czym może mi pomóc .Zgodnie z instrukcją porosiłem o przedstawienie mi oferty wygodnych butów na co dzień . Pani była niska , ubrana w sukienkę , o blond włosach . Była schludnie i elegancko ubrana .Pojawiła się druga sprzedawczyni z plakietką ECCO z imieniem Monika , czarnych , długich włosach. Pani Ania natychmiast przedstawiła mi ofertę trzech par butów, opisując jednocześnie czym się różnią. Następnie poprosiła mnie o przymiarkę butów , które mi zasugerowała jako bardzo wygodne. Po ustaleniu jakiego potrzebuję rozmiaru ,dała mi do przymierzenia dwa buty z pary. I tak przymierzałem pozostałe pary. Widząc moje niezdecydowanie , przyniosła mi jeszcze trzy inne różne pary , każdy w innym fasonie. W międzyczasie zachwalała walory tychże butów. Następnie pracownica zapytała mnie , czy zdecydowałem się na zakup.Przy kasie Pani Ania zaproponowała mi jeszcze zakup środków do pielęgnacji obuwia zapewniając o ich najwyższej jakości. Po zapłaceniu , zaproponowała mi jeszcze wypełnienie ankiety , celem zdobycia kart ECCO i powiedziała mi , kiedy są promocje w ECCO. Zostałem miło pożegnany i zaproszony do ponownego odwiedzenia sklepu.
Po wyjściu ze sklepu przyjrzałem się witrynie. Była czysta i ładnie zaaranżowana . Po jej prawej stronie był duży plakat z niebieskim sportowym butem z wyeksponowanym napisem SKAGEN. Zaś po lewej stronie duży plakat z całą rodziną na plaży nad morzem i mniejszy plakat reklamujący Glamur z 16 kwietnia. Około 18.50 opuściłem sklep.
O godzinie 19.30 wróciłem do sklepu w celu zwrócenia obuwia. Pani Ania bez problemu przyjęła zwrot .Wydrukowała odpowiedni dokument i po odebraniu paragonu wypłaciła mi pieniądze i zaprosiła do ponownego odwiedzenia sklepu.
Sklep ładny , czysty i przyjemny , jednakże brak klimatyzacji moim zdaniem źle wpływa na klientów( gdy jest za gorąco to tak naprawdę nie chce się nic przymierzać ).Obsługa urocza ale uważam , że powinna bardziej koncentrować się na szybszym zamykaniu sprzedaży.
Z poważaniem
Andrzej S.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.