Problem w tego typu sklepach jest jeden , obsługa albo nie jest zainteresowana pomocą klientowi lub jeżeli sama się do tego zmusi , ewentualnie się ją poprosi o pomoc. To wiedza takiego personelu na temat asortymentu jest na poziomie przeczytania informacji z opakowania . ambitniejsi sprzedawcy rozpakują sprzęt i zaczynają gorączkowo szukać interesujących klienta informacji w obszernych wielojęzycznych instrukcjach , jest to prawdziwa pełna poświęcań praca sprzedawcy i nieziemska cierpliwość klienta .W rezultacie takich zakupów moja znajoma kupiła drukarkę która w eksploatacji (cena tuszu) pochłania ogromne środki z jej budżetu , a laptop którego kupiła drożej o całe pięćsetzłotych za informację od sprzedawcy że jest to nowszy model czyli droższy o te właśnie pięćsetzłotych . Jak widać można sprzedać za dobre pieniądz słowo nowszy myślę , że pod tym kątem są szkoleni pracownicy takich sklepów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.