Swoją obserwację instytucji PZU przeprowadziłem pod koniec roku.
Zaraz po wejściu do budynku po prawej stronie znajduję się tablica informacyjna, na którym piętrze i w którym pokoju znajduje się potrzebny dział.
Poszedłem tam zapłacić ubezpieczenie. Zaraz za tablicą informacyjną po drugiej stronie znajduje się strzałka, która wskazuje gdzie petent ma się zgłosić, aby mógł zapłacić.
Znajduję się to na parterze.
Po wejściu do odpowiednich drzwi widoczna jest pani, która się pyta, w jakiej sprawie się przyszło. Informuje grzecznie, należy zaczekać w poczekalni, ponieważ jest petent. Poczekalnia jest przestronna posiadająca odpowiednie warunki. Po załatwieniu jednego petenta jest się wołanym, aby podejść do odpowiedniej osoby.
Ta pani rzeczowo tłumaczy, co i jak należy zrobić, jakie są konsekwencje obniżenia lub podwyższenia corocznego ubezpieczenia. Dużym plusem nie tylko dla mnie, ale również dla osób starszych jest to, że można zapłacić ubezpieczenia na parterze w tym samym pokoju. A nie jak kiedyś było, że trzeba było iść na drugie piętro.
Ja jestem zadowolony z obsługi, jaką oferowało mi to ta placówka PZU.
Wybrałem si e na zakupy w celu kupna obuwia. Po wejściu do sklepu trzeba było dość chwilę poczekać aż przyjdzie pani sprzedawczyni. Gdy spytałem o podobne buty co przymierzałem to dostałem z tej najdroższej pólki. Gdy spytalem o podobny rodzaj obuwia były podane buty tylko droższe. Nie zrobiłem tam zakupów z powodu zbyt wysokiej ceny obuwia.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.