Opinie użytkownika (2)

Dawane informacje klientom...
Dawane informacje klientom są jasne i zrozumiałe.bardzo miła obsługa, przekazywane i udzielane informacje są na wysokim poziomie kultury osobistej pracowników co wpływa na ich dobra obsługę.A więc kompetencje i wiedza obsługi jest jak na najwyższym poziomie a także ich wygląd i zachowanie.Nie jedno krotnie miałem pytania które szybko mi wyjaśniono.

Amadeusz_1

18.06.2010

PZU

Placówka

Puck, 10 lutego 17

Nie zgadzam się (19)
Witam. Oczekując w...
Witam. Oczekując w dniu wczorajszym w kolejce wymienionej placówki nastają myśli jak długo jeszcze spędzę tu swój czas i kiedy skończy się oczekiwanie aż obsługa któregoś z okienek przyjmie nas Każdy z nas klientów(petentów) rozumie że każdy chce mieć przerwę zjeść itd ale oczekiwać około 8 minut na posuniecie się o jedną osobę kolejki-żałosne. Także system który posiada bank chodzi mi tu głównie o czasowy otwieracz kas na który nie mają wpływu pracownicy a rzekomo jest to po to aby było bezpiecznej -uważam również iż jest to wielkie utrudnienie dla klientów oczywiste sumy powiedzmy większa wartościowe można by było w ten sposób realizować ale żeby kwotę 1000zł podejmować w takim czasie..Pozostawia wiele do życzenia.

Amadeusz_1

02.06.2010

Bank Millennium

Placówka

Puck, Nowy Świat 2a

Nie zgadzam się (28)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi