Do sklepu Carrefour udałam się w celu zakupu artykułów spożywczych. Dłuższą chwilę zajęło mi znalezienie wózka na plastikowe koszyki, ponieważ zawsze są one pozostawiane gdzie popadnie i brak dla nich wyznaczonego miejsca. Metalowe kosze na monety są w złym stanie technicznym, dyrekcja sklepu powinna zwrócić na to uwagę. Zorientowanie się w rozkładzie asortymentu sklepu zabiera trochę czasu, nie mogłam znaleźć jednego produktu więc poprosiłam o pomoc osobę z personelu.Okazało się, że Pani była równie słabo zorientowana w ułożeniu asortymentu, co klient,i pokierowała mnie na dział, na którym niestety nie było potrzebnego mi produktu. Po dłuższym czasie sama odnalazłam produkt na zupełnie innym dziale. Następnie udałam się do kas, ponieważ sklep ma dużo klientów nie obyło się bez kolejki. Kasjerka przywitała mnie, jednak robiła wrażenie przepracowanej, ponadto musiałam zrezygnować z jednego produktu, ponieważ nie był oznaczony kodem kreskowym, a osoby w kolejce niecierpliwiły się. Podsumowując uważam, że dyrekcja sklepu powinna zwrócić uwagę na wyposażenie, logistykę oraz poziom obsługi klienta.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.