Z uwagi na bliskość od miejsca zamieszkania i atrakcyjnej oferty promocyjnej jestem częstą klientką tego sklepu.Obsługę zawsze dobrze oceniałam aż do dnia w którym robiąc zakupy w dziale warzywa\owoce poprosiłam Pania z obslugi ktorą znajdowała sie na stoisku o przekrojenie selera i niestety bardzo sie rozczarowałam ponieważ Pracownica bardzo opryskliwie powiedziała że już15 minut temu powinno jej tu nie być po czym z wielkim "fochem" przekroiła mi warzywo.Nie ukrywam ze bardzo ta sytuacja mnie zniesmaczyła ,ponieważ grzecznie poprosiłam pracownice która wedlug mnie jeśli znajduje się na stoisku w ubraniu służbowym to jest w pracy! Mimo tej nieprzyjemnej sytuacji będę dalej robiła zakupy w tym sklepie ponieważ uważam że personel oprócz tej jednej Pani jest bardzo uprzejmy i miły.Po za tym oferta promocyjna jest na wysokim poziomie co zachęca do zakupów :)
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat naszego marketu w Rydułtowy. Opinia naszych Klientów na temat funkcjonowania sklepów Kaufland oraz jakości naszych produktów jest dla nas bardzo ważna. Pani uwaga na temat obsługi w markecie została przekazana do dyrekcji, celem ponownego przeszkolenia załogi z zasad obsługi Klienta. Wyrażamy nadzieję, że dzięki naszej urozmaiconej ofercie, wysokiej jakości produktów i niskim cenom pozostanie Pani nadal naszą Klientką. Pozdrawiamy, Zespół Kaufland
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.