Dnia 31.01.12 dokonywałam zakupu butów w sklepie Go Sport. Szybko i sprawnie rozmiar butów został dopasowany przez miły personel.Nie było problemu ze znalezieniem osoby odpowiedzialnej za obsługę klienta.Wszędzie było czysto i schludnie.Po dopasowaniu rozmiaru butów okazało się że opakowania zostały wyrzucone gdyż zajmowały zbyt dużo miejsca w magazynie. Zgodziłam się na zakup butów bez opakowania,po zapewnieniu sprzedawcy że gwarancja jest zależna tylko od paragonu,a opakowanie nie ma na nią wpływu. Po zapłaceniu przy pomocy karty dostałam możliwość skorzystania z promocyjnej oferty przy następnych zakupach.Następnie udałam się do wyjścia.Podczas przechodzenia przez bramkę uruchomił się alarm. Następnie podbiegł ochroniarz wziął ode mnie zakupiony towar i usunął zabezpieczenie które przeoczyła pani obsługująca mnie przy kasie. Sklep oceniam dobrze gdyby nie mały incydent z zabezpieczeniem anty kradzieżowym na pewno wystawiłabym lepszą ocenę.
W dniu 31.01.12 chciałam założyć konto w serwisie, strona wymagała wypełnienia pól oznaczonych gwiazdką, co też uczyniłam. Kolejne próby założenia konta nie udawały się. W miejscu gdzie wymagany był kod z obrazka stale pojawiał się komunikat proszę przepisać kod z obrazka-pomimo tego że kod ten wpisywałam za każdym razem poprawnie. Po wielu próbach okazało się, że należy wypełnić pole "dodatkowe miejscowości" w których mogę przeprowadzić kontrolę. Pole nie było oznaczone gwiazdką ani nie wyskakiwał komunikat o jakimkolwiek błędzie w tym polu. Tylko swojej wytrwałości i wielu próbom zawdzięczam to że udało mi się założyć konto.Wiele osób może rezygnować z jego założenia, ze względu na wadliwość formularza rejestracyjnego.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.