Personel mało komunikatywny, nie znający asortymentu sklepu. W całym sklepie czytniki do sprawdzenia cen zostały usunięte, co jest dużym utrudnieniem z powodu gdyż często cena nie jest zgodna z tą jaka widnieje przy produkcie, bądź nie jest ona podana wcale. Najmniejsze trudności są ze znalezieniem stoiska rybnego gdyż zapach nieświeżych ryb niesie się po całym sklepie. Kasjerki często są opryskliwe i niedoinformowane. Obsługują bardzo powoli przez co przy kasie czekając na swoją kolej trzeba stać nawet od 15 do 30 minut.
Obsługa kompetentna, zaznajomiona z cenami i towarem. Sklep utrzymany w czystości i porządku, aczkolwiek brakowało klimatyzacji co na tak duży i znany sklep jak House jest karygodne szczególnie przy temperaturze przekraczającej 30 stopni Celsiusza. Temperatura utrzymująca się w sklepie sprawiła, że zapach w nim panujący był nie do wytrzymania przez co z kolei po klientach nie było śladu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.