Opinie użytkownika (1)

Jestem właścicielką samochodu...
Jestem właścicielką samochodu i dobiegał koniec polisy ubezpieczeniowej więc postanowiłam zadzwonić na infolinię aby uzyskać przybliżony koszt ubezpieczenia. Pani z infolinii zaczęła zadawać tysiące pytań na które starałam się odpowiedzieć chociaż przyznam szczerze, że jeszcze nigdy nie spotkałam się z taką ilością pytań ubezpieczając wcześniej samochód. Po udzieleniu odpowiedzi na wszystkie możliwe pytania (czas rozmowy ok 30 min) okazało się, że gdybym chciała ubezpieczyć samochód w PZU musiała bym zapłacić 1000 zł więcej niż w tym roku gdzie zniżki pozostawały na tej samej wysokości więc nie rozumiem jak to możliwe 1000 zł więcej! A i jeszcze jedna bardzo ważna rzecz Pani z infolinii miała bardzo duży problem w ustaleniu rodzaju samochodu bo wyskoczyło jej 7 możliwych modeli i nie wiedziała jaki ma zaznaczyć.

Alicja_141

14.10.2009

PZU

Placówka

Nie zgadzam się (28)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi