Opinie użytkownika (1)

Sklep w ogólnym...
Sklep w ogólnym nieładzie, brak etykiet cenowych na produktach, półki niezatowarowane i brudne ( wysypana mąka, w koło poustawiane palety z towarem uniemozliwiające swobodne przejscie klientom ), produkty oznaczone etykietami promocja, które juz nie są na promocji - brak aktualnych etykiet cenowych, przy regale ze słoikami (ogórki, surówki itd. rozwalony słoik buraczków - zaschnięty, co oznacza, ze musiał tam leżeć od dluższego czasu - wnioskuje że podłoga nie była umyta z poprzedniego dnia. Na podłodze w różnych miejscach porozwalane folie i papiery pochodzące najprawdopodobniej z rozładowanych juz palet z towarem. ogólny chaos na sklepie, pracownicy niezorientowani na potrzeby klienta - śmieją się między sobą, nazbyt rozluzniona atmosfera pracy. Przy kasach półki puste, brak batoników, lizaków i innych produktów. Obsługa kasjerska nawet sympatyczna (kobieta miła i usmiechnięta), lecz bardzo wolna.. Zbyt mało kas uruchomionych przy takim natężeniu ruchu klientów. Kolejki przy kasach - zle ustawieni kasjerzy.. Na pięć mozliwych kas, otwarte tylko dwie kasy i to obok siebie ( złe pozycjonowanie kasjerów), co powodowało spore zamieszanie przy kasach. Obsługa w informacji również sympatyczna, schludnie ubrana, lecz załatwienie sprawy przeterminowanego masła zajęło ok. 15 minut. To zbyt długo po zakupach, gdzie czas oczekiwania do kasy przekroczył 20 minut. Brak kas oznaczonych "do 10 artykułów".. Kazdy klient bez względu na ilość zakupów musiał ustawić sie w nieubłagalnie dlugich kolejkach.

Aleksandra_528

01.12.2009

Carrefour Express

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (23)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi