Wybrałam się do Carrefoura w Grudziądzu w celu zrobienia drobnych podstawowych zakupów. Większość produktów otrzymałam, ale oprócz miłej kasjerki, nic mi tam nie przypadło do gustu! Jedną z najgorszych rzeczy było kupno jogurtu, który jak się okazało po powrocie do domu miał pleśń! Ponadto sporo produktów ma niewłaściwe ceny, więc po zrobieniu zakupów należy udać się do obsługi klienta po zwrot pieniędzy i tu oczywiście traci się czas, gdyż jest jeden pracownik przy szczęściu można trafić na dwóch.
Dział rybny wygląda strasznie bałam się cokolwiek wziąć. I tu też problem z pracownikiem bo obsługuje dwa działy rybny i warzywny. Więc jeśli kupuje warzywa muszę czekać w kolejce, która tworzy się zanim pracownik obsłuży klientów kupujących ryby. Na wędlinach nie jest lepiej bo i tam trzeba czekać, a między lodówkami unosi się przykry zapach. A do szału człowieka może doprowadzić na sam koniec czekanie w kolejce bo to taki hipermarket gdzie rano czynne są dwie kasy!!
zalety: ciekawy orientalny wystrój lokalu; mili i uśmiechnięci pracownicy; obsłużono mnie w bardzo miły sposób,pracownik sam zaproponował danie widząc moje niezdecydowanie , powiedział ile mam zapłacić i wyraźnie ile wydaje reszty;
wady: zniszczone, przybrudzone i wyblakłe koszulki; nie upięte włosy pracownika; stolik przy którym siedziałam był brudny od resztek jedzenia poprzedniego klienta; zbyt długi czas czekania na złożenie i realizację zamówienia (ok. 30 min.);
zalety: miła i uprzejma obsługa, pracownik bez problemu opowiadał mi o zaletach posiadani antywirusa w komputerze, spory asortyment, sklep przyciąga uwagę wystrojem, dobrze wyeksponowany asortyment i widoczne ceny
wady: pracownicy chodzą w za dużych koszulach, podobny asortyment w innych sklepach jest tańszy, kurz na opakowaniach, pracownik nie zaoferował mi innego programu,
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.