Przyszłam na zakupy około 20 godziny w poniedziałek. Na sklepię panował nieład w cenach, po sprawdzeniu na czytniku nie wszystkie produkty pokazały mi taką samą cenę jaką zobaczyłam przy półce. Po wyszukaniu wszystkich produktów udałam się w kierunku kasy gdzie długo czekałam, mimo nie dużej kolejki, ponieważ kasjer powoli obsługiwał. Przy jednym z moich produktów okazało się, że kod nie chciał wbić się na kasę. Kasjer dzwonił więc, aby dowiedzieć się jak go skasować. Niestety nie udało się tego ustalić, a ja ostatecznie musiałam zrezygnować z danego produktu. Kasjer był niezbyt uprzejmy, przejawiał oznaki znudzenia. Przy kasie ostatecznie spędziłam koło 35 minut.
Wybrałam się podczas przerwy śniadaniowej do restauracji Subway znajdującej się na terenie galerii "Przymorze". Kasjerów było 3 i mimo dość dużej kolejki szło im to bardzo sprawnie. Jedna osoba obsługiwała kasę, dwie pozostałe realizowały zamówienie. Dostępne były wszystkie rodzaje pieczywa, a na stanowisku pracy panował porządek.Obsługa była uprzejma i grzeczna. Placówka w pełni profesjonalnie przygotowana nawet do obsługi większej ilości osób.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.