wielokrotnie byłam zmuszona korzystać z zakupów medykamentów w w/w aptece.Zarowno w aptece na ul.Kaszubskiej ,jak i w filii na ul.Dworcowej /Wejherowo/ spotkałam sie z zyczliwą ,profesjonalną i sympatyczną, a co ważne szybką obsługą.Niestety nie mam mozliwosci w systemie wybrac adresu z listy.
Jakiś czas temu w towarzystwie znajomej osoby udałam się do w/w lokalu na krótki relaks przy dobrej kawie.Ta kawiarnia ma swój urok, smaczną kawę,sympatyczny personel,ale... no właśnie. Napój podano mi w pękniętej,nadkruszonej filiżance! O zgrozo! Opadł moj dobry nastrój a poczucie estetyki nie pozwalało mi pozostać obojętną.Zwróciłam delikatnie uwagę na uszczerbek dodajac ,ze w dzisiejszych czasach ,w dobie konkurencji w takie naczynie powinno zostac wyeliminowane z użytku.Bo to świadczy i o braku szacunku dla klienta, i braku estetyki,i po prostu zwykłej niedbałosci ,ktora mozę doprowadzić do poparzenia klienta.Oczywiście uwagi przyjęto, otrzymałam nową kawę.Od tej pory nie spotkałam się już w tym lokalu z naczyniami z drugiego gatunku.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.