Sklep, czysty, rzeczy poukładane, rozmiary wystawione wszystkie, ogólnie ok. gdyby nie Pani sprzedawczyni, która miała wszystkich klientów "gdzieś", nawet dzień dobry nie odpowiedziała. Było to bardzo niesympatyczne. Opuściłam sklep nie kupując nic. Oby tak dalej, powodzenia! Ja do tego sklepu już nie zawitam :)
Przyjmowanie reklamacji przez pracownika sklepu Neonet. Opisać sytuacje można tylko jednym słowem: dramat! Zero udzielania informacji, zero zainteresowania, tylko arogancja Pana sprzedawcy. Reklamując sprzęt w sieciowym sklepie nie spodziewałam się, że zostanę potraktowana jak śmieć, jakbym krzywdę komuś zrobiła. Żenada.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.