Zakupy rozpoczęłam od działu mięso/wędliny/sery. Mimo, że w kolejce byłam piąta, to obsłużona zostałam ekspresowo. Zamówione produkty wylądowały nie dalej niż 5 minut po podejściu do kolejki, którą "rozładowywały" trzy pracownice tego działu. Następnym krokiem był zakup pieczywa "zza lady", więc o pomoc poprosiłam Panią będącą na stanowisku działu pieczywa. Tutaj również bez najmniejszych problemów i szybko zostałam obsłużona. Niestety na tym skończyło się ekspresowe tempo, ponieważ Panie obsługujące kasy fiskalne wprost proporcjonalnie do swoich koleżanek z innych działów nie wykazywały specjalnej chęci do przyspieszenia obsługi, a co gorsza, co chwilę jedna przez drugą (nad głowami klientów) rozmieniały sobie pieniądze...
Do w/w hurtowni motoryzacyjnej udałam się , aby zakupić drążek kierowniczy do pojazdu Fiat Siena. Prosiłam sprzedawcę o najtańszą markę dla tej części. Zostałam poinformowana, że będzie taka dostępna, ale na dzień kolejny i kosztuje 38pln. Z wcześniej zasięgnięty informacji dowiedziałam się, że ta część występuje również jako zamiennik (np. z innych samochodów o podobnych lub takich samych podzespołach) i możliwy jest jej zakup od Fiata Palio - cena części 27pln.Mało kreatywności sprzedawcy, ale obsługa miła i szybka. Co do ceny, to jest to cena uśredniona w stosunku do innych hurtowni motoryzacyjnych.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.