SKlep obuwiniczy z dużym i dobrym asortymentem. Bardzo często (jeżeli mam oczywiście taka potrzebę) kupuję tam obuwie. Moge podać kilka powodów dlaczego:
1.ceny bardzo przyzwoite
2.dobrej jakości asortyment
3.obsługa fachowa i miła
4.sklep bardzo przyjemny dla oka (czysto, wystrój adekwatny do pory roku lub okoliczności światecznych)
5.i najważniejsze jest to że nie jest to jakiś sklep sieciowy (jak np. CCC), co oznacza, że nie spotka się koleżanki w butach identycznych jak moje.
Muszę jeszcze nadmienić, że raz złożyłam reklamację - wypadła mi ozdoba przyklejona do buta. Wady takie nie podlegają reklamacji ale ja zaryzykowałam i opłaciło się. Po dwóch tygodniach otrzymałam naprawione, jak nowe buciki.
Od ok. dwóch miesięcy w naszym miescie - Puławach znajduje się sklep z asortymentem do wyposażenia domu/mieszkania. Sklep jest bardzo przyjemny, buży wybór filiżanek, kieliszków do wina, szampana. Wszystko w takim nowoczesnym stylu.. i ten zapach unoszacy się w całym pomieszczeniu od zapachowych świec. Zachecam wszystkich do odwiedzenia tego miejsca.
Chcę się ze wszystkimi konsumentami podzielić swoją opinią na temat tego supermarketu. Sposób eksponowania artykułów spożywczych, a przede wszystkim sposób w jaki jestem obsługiwana pzez personel (zachowanie przez nich higieny) jest dla mnie bardzo istotne. Mogę z czystym sumieniem polecić ten supermarket z kilku powodów: bogaty asortyment (przede wszystkim polecam zakup wyrobów wędliniarskich - bardzo duży wybór, wszystko świeże i bardzo apetycznie wygląda. Z tego też względu zawsze jest duża kolejka w tym dziale co oczywiście troszkę mnie drażni ale warto czekać), wygląd personelu i jakość obsługi jest zadawalająca. Bardoz ważną cechą tego miejsca jest czystość. Minusem zaś tego supermarketu jest mała ilość kasjerek, zazwyczaj są czynne tylko dwie kasy. Na dużą ilość klientów to zdecydowanie za mało. Muszę także nadmienić, że ceny artykułów są niestety droższe niż w pozostałych supermarketach znajdujących się w Puławach.
Supermarket dość przyjazny, personel miły i uprzejmy. Oczywiście są osoby, które nie chętnie pomagają klientom. Supermarket jest dobrze zaopatrzony, asortyment sklepu jest "tematycznie" rozłożony. Zwracam jednak uwagę na terminy przydatności do spozycia art. spożywczych. Niestety zdarzają się artykuły przetermninowane. Dzisiaj zaobserwowałam, że w przypadku awarii sprzętu (brak zasilania wag elektrycznych) pracownicy nie poinformowali skutecznie klientów o zaistniałej sytuacji, np.kolejki za wędliną (brak kartki z informacją o awarii sprzetu). Ogólna dekonsternacja wśród klientów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.