Pomimo niższych niż w innych marketach sieciowych cen, bogataj oferty z gazetki, dużego asortymentu, lokalizacji sklepu umożliwiającej wygodne zakupy ogromnym minusem są kolejki przy kasach i brak działań korygujących w tym zakresie. Sytuacj a obężonych kas zniechęca klientów, stresuje kasjerów, co sprzyja pomyłkom i wolnej obsłudze. Ten ważny aspekt obsługi klienta w sieci Carrefour bezwzględnie wymaga przeanalizowania i podjęcia kroków zaradczych.
Chcąc szczerze i rzetelnie ocenić mój ostatni kontakt telefoniczny z przedstawicielem firmy Amplico Life gdzie posiadam produkty finansowo ubezpieczeniowe musze przyznać, że skontaktowała się ze mną bardzo profesjonalna konsultantka. Składane przez nią propozycje były jasne i wyczerpujące, odpowiedzi na zadawane pytania padały szybko i były na temat. Rozmowa była zwięzła i nie przeciągała się w czasie. Konsultantka umiał wysłuchać moich wątpliwości i spokojnie udzilała odpowiedzi. Złożona oferta, pomimo tego że nie jest najlepsza w moim odczuciu na rynku przedstawiona została modelowo i poprawnie wzbudzając zainteresowanie. Podsumowanie rozmowy pozostawiło wrażenie perfekcyjnej obsługi klienta.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.