Opinie użytkownika (1)

Moja ocena jakości...
Moja ocena jakości obsługi oraz wystroju dotyczy sklepu mieszczącego się w Żyradowie w kompleksie Carrefour.Sklep nie zajmuje dużej powierzchni, mimo to jest w nim brudno:na posadzce sporo piachu i papierki, ceny w wielu miejscach przyczepione są niedbale, a na gablocie, w której umieszczony jest mały sprzęt widnieją ślady rąk. Mój "spacer" po sklepie zakończyłam w dziale ze sprzętem AGD do zabudowy. Dość długo oglądałam wystawiony towar, licząc, że sprzedawca zainteresuje się moją osobą. Niestety, musiałam pofatygować się sama. Obydwaj sprzedawcy byli pochłonięci czynnością, której zapewne nie mają w zakrasie swoich obowiązków: w części z obiornikam TV na dwóch krzesłkach z wypiekami na twarzy, głośno komentując, mimoobecności mojej i dwóch innych klientów, oglądali zapewne relacje sportową. "Niestety" przeszkodziłam panom, zadając kilka pytań w intresującej mnie kwestii, oczekując pomocy, a przede wszystkim kompetentnej i fachowej porady.Mimo, że jestem klientem oraz kobietą sprzedawca prowadzł rozmowę siedząc na krześle!!!! jak już wspomniałam, na środku sklepu. Uzyskałam lakoniczą odpowiedź i radę by poszukać na stronie internetowej producentów. Postanowiłam jenak nie poddać się szybko i dalej drążyłam temat. Sprzdawca, jednak zbywał moje pytania radą, że w internecie znajdę odpowiedź. WNIOSKI Ewidentny brak gospodarza. Obsłudze kompletnie nie zależy na sprzedaży. Należy natychmiast przeprowadzić działania stymulujące personel do poprawy jakości obsługi, zachowania oraz podejścia do klienta. DLA OSÓB ZAITERESOWANYCH: dane osoby obsługujące są dostępne - proszę o kontakt.

Agnieszka_505

31.08.2009

Mix electronics

Placówka

Żyrardów, 1-go maja 43

Nie zgadzam się (13)
01.05.2022
Odpowiedź firmy
Szanowna Pani Agnieszko. Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Jeżeli jest to możliwe bardzo proszę o przesłanie nazwiska sprzedawcy na adres: ilona.kolodziejczyk@mixelectronics.pl. Postaramy się jak najszybciej wyjaśnić zaistniałą sytuację.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi