Dnia 08.07.2016 dokonywałam zakupu lodówki dla mamy.Zapoznałam się wzrokowo z ofertą małych lodówek podblatowych i chciałam uzyskać więcej informacji od doradcy.Doradca widział,że stoję i czekam ale nie podszedł do mnie.Sama musiałam poprosić o pomoc.Pomoc doradcy polegała na tym,że pokazał mi lodówki,które już wcześniej oglądałam,bez żadnego porównania funkcji i jakości.Nie wiem czy doradca nie posiadał wiedzy na ten temat czy nie miał ochoty jej przekazać.Wybrałam lodówkę ,która wizualnie mi odpowiadała,ale był to towar z ekspozycji.Sama zasugerowałam czy w takiej sytuacji lodówka będzie tańsza i wtedy doradca sprawdził w systemie taką możliwość.Lodówka została zakupiona w piątek a dostawa miała być w poniedziałek.Byłam zaniepokojona,że towar za który zapłaciłam będzie stał 3 dni dalej na ekspozycji.Doradca skwitował to stwierdzeniem,że ''W magazynie miałaby gorzej.'' Do zakupów Media Markt trzeba się wcześniej przygotować i iść po konkretny produkt.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.