Opinie użytkownika (1)

Po wejściu do...
Po wejściu do sklepu odczułam nieprzyjazne nastawienie tzw. 'jesteś złodziejem', które było skierowane przez ochronę do mnie i każdego klienta. Dużym minusem była zbyt mała ilość koszyków, pomimo że w sklepie było mało klientów. Koszyk zdobyłam dopiero po upływie pół godziny. Koszyki i wózki były czyste. Podłoga była również czysta, lecz gdzieniegdzie były małe kałuże wody, które nie były zabezpieczone odpowiednimi znakami, przez co klient mógł się poślizgnąć i np. coś złamać. Produkty na półkach były w nieładzie np. na dziele zabawek dla dzieci. Produkty miały oznaczenie cenowe. W sklepie co najmniej trzy czytniki cen były sprawne. Aczkolwiek oświetlenie sklepu było nieodpowiednie, gdyż spora ilość jarzeniówek była niesprawna, co powodowało złą ekspozycję towarów m.in. na dziale warzyw i owoców. Muzyka była odpowiednia, na co składa się głośność i rodzaj. Pracownicy wykonywali swoje obowiązki, czyli wykładanie i układnie towarów na półkach, obsługa klientów przy kasie i przy innych stoiskach. Jednakże jedna pracownica wykładająca towar na mrożonkach zrobiła sobie przerwę na pogawędkę z znajomym. Wygląd pracowników był estetyczny i schludny oraz adekwatny do wykonywanej czynności w sklepie. Dość zauważalnym minusem była brak identyfikatorów, pomimo iż dwóch pracowników je posiadało. Żadne pracownik mnie nie powitał, choć został nawiązany kontakt wzrokowy. Żaden pracownik sklepu nie podszedł by zaproponować pomoc, gdy widzieli moje niezdecydowanie przy wyborze produktu. Udzielono mi pomocy dopiero po mojej prośbie, choć ta 'pomoc' była udzielona z okazaniem wielkiej niechęci i brakiem życzliwości. Odpowiedź na pytanie odnośnie produktu była niekompletna, gdyż wskazany kierunek drogi w celu znalezienia towaru skończył się z wynikiem błądzenia po sklepie. Finalny etap zakupów, czyli obsługa w kasie: kasy były estetyczne i czyste; na kasie były tylko potrzebne rzeczy do pracy kasjera; moje produkty zostały sprawnie skasowane, lecz kasjerka nie powitała mnie i nie była miła w stosunku do mnie; nie podziękowano mi, nie pożegnano ani nie zaproszono na kolejne zakupy, nie pozwolono mi również na spokojnie zapakowanie produktów. Obsługa przy kasie była fatalna. Obsługa klienta w tym sklepie była na niskim poziomie.

Agnieszka_4115

12.04.2015

Carrefour

Placówka

Bytom, J. Nowaka Jeziorańskiego 25

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi