Opinie użytkownika (1)

Jestem stałym klientem...
Jestem stałym klientem sieci Bata i posiadam kartę klienta. Podczas zakupów kolejnych butów, chciałam skorzystać z oferty rabatowej zawartej w gazetce wiosennej. Ekspedientka poinformowała mnie, iż aby skorzystać z rabatu muszę zakupić 2 produkty (2-gim może być nawet pasta do butów czy sznurówki, ale muszą być 2), mimo, iż na kuponie z gazetki nie było takiej inf. Dlatego też odmówiłam zakupu 2-giego produktu i "uparłam się" na zakup tylko jednego. Pani z widocznym niezadowoleniem przyjęła mój kupon, co niestety nie podobało mi się. Ekspedientka powinna znać treść oferty rabatowej, a nie sugerować, iż w danej placówce są inne zasady.

Agnieszka_372

20.04.2009

BATA

Placówka

Warszawa, Ostrobramska 75c

Nie zgadzam się (20)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi