Jestem stałym klientem sieci Bata i posiadam kartę klienta. Podczas zakupów kolejnych butów, chciałam skorzystać z oferty rabatowej zawartej w gazetce wiosennej. Ekspedientka poinformowała mnie, iż aby skorzystać z rabatu muszę zakupić 2 produkty (2-gim może być nawet pasta do butów czy sznurówki, ale muszą być 2), mimo, iż na kuponie z gazetki nie było takiej inf. Dlatego też odmówiłam zakupu 2-giego produktu i "uparłam się" na zakup tylko jednego. Pani z widocznym niezadowoleniem przyjęła mój kupon, co niestety nie podobało mi się. Ekspedientka powinna znać treść oferty rabatowej, a nie sugerować, iż w danej placówce są inne zasady.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.