Po odbyciu 2 wizyt w sklepie firmowym jestem niezadowolona z obsługi osób tam pracujących. Pytając o jeden z przedmiotów z oferty sprzedaży byłam odsyłana raz z jednego działu do drugiego. Po kilku wędrówkach zostałam obsłużona. Przedmiot miał zostać zamówiony, gdyż nie było go na stanie sklepu. Po upływie 2 tygodni nadal nie było zamawianego przedmiotu. Ponadto czas oczekiwania na obsługę osoby pracującej na wybranym dziale był zdecydowanie za długi. Było wielu klientów, zaś jedna osoba obsługująca. Inni pracownicy będący na sklepie nie byli w stanie udzielić mi jakiejkolwiek informacji , gdyż jak twierdzili - nie pracują na wybranym dziale. Jeżeli chodzi o resztę aspektów: wiedza, zachowanie czy też wygląd miejsca obsługi - wszystko było bez zarzutu.
Osoba obsługująca- konsultantka ds. sprzedaży nie wykazywał większego zaangażowania podczas przedstawiania swojej oferty. Dodatkowo cała wizyta trwała zanadto długo. Konsultantka gubiła się w ofertach, był problem ze znalezieniem odpowiedniej oferty dla potencjalnego klienta. Nie było umiejętności zachęcenia i przekonania do atrakcyjności przedstawianej oferty operatora.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.