Po wejściu do restauracji żaden z pracowników nie zainteresował się klientem pomimo, iż za barem stało trzech pracowników. Pracownicy nie witają klientów, ani nie podchodzą, nawet gdy klient siedzi i czeka bezczynnie pół godziny. W lokalu nie ma, bądź trudno zauważyć informację, że jest samoobsługowy. Dopiero na dole karty z daniami można zauważyć takową informację. Składanie zamówienia przy barze również spotyka się z brakiem zainteresowania obsługi, pracownik nie proponuje niczego dodatkowego, a w międzyczasie odbiera telefony. Rachunek wystawiony jest natychmiast po zamówieniu i opłata za jedzenie następuje przed konsumpcją. Stoliki w restauracji są brudne, brak jest serwetek, a hałas uniemożliwia zjedzenie posiłku.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.