Wybrałam się do pizzeri/restauracji. Usiadłam przy stoliku, piodszedł do mnie kelner, podał odpowiednia ilość kart, podszedł za kilka minut, przyjął zamówienie (trwało ok. minutę), zaproponował cos do picia, jednak nie zaproponował sosów, dodatków itp. był schludnie ubrany, czysty, wydaje mi się że wg norm mu przypisanych. Restauracja była czysta, stoliki czyste, podłoga, toaleta, która była również we wszystko wyposażona niezbednego dla klienta (mydło, suszarka itp.), czas realizacji zamówienia to ok. 10 min. Obsługa sympatyczna bez nadgorliwośći: dzień dobry, smacznego, prosze. Pod tym kątem nic mnie nie zirytowało. Po zjedzeniu brudne naczynia zostały zabrane, został tylko napój, zaproponowanio coś jeszcze. Nie podobało mi się, iż musiałam sama iść do lady uregul;ować rachunek, choć też ten etap przebiegł sympatycznie oraz rozmieszczenie stolkiów - były za blisko siebie lub skierowane bezpośrednio na osoby z innych stolików - mało dyskrecji
Pomieszczenie mało schludne, chaotycznie urządzone, pracownicy ubrani wydaje mi się według norm im przypisanych, przyjaźnie nastawieni do klienta, brak dość sporej wiedzy pracownika mnie obsługującego, nie wypowiadał się dość wycerpująco na temat produktu, który mnie interesował, nie potrafił również podejść do klienta i przedstawić cech produktu i wynikającyuch z niego korzyści. zadawał pytania pomocnicze koleżance. Nie przekonał mnie do zakupu produktu. Miałam wrażenie, iż jestem traktowana w sposób - przyszłam po coś, to muszę się zapytać o to, co mnie interesuje, nie padały wyczerpujące odpowiedzi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.