Opinie użytkownika (1)

obsługa w klienta...
obsługa w klienta , który chce zawrzeć ubezpieczenie samochodowe OC przebiega szybko w miłej atmosferze i bardzo dobrze , natomiast klient który chce zrezygnować z ubezpieczenia OC jest traktowany oschle , ciągle coś trzeba donieść ciągle wymyślają nowe dokumenty nawet sprzed 10 lat. Klienci się denerwują bo nikt im nie tłumaczy dlaczego ? Osoby które zawierają ubezpieczenia często nie są właścicielami - są to żony lub mężowie, córki lub synowie i podpisują za właścicieli natomiast przy rozwiązywaniu umów już nic nie mogą i pracownicy próbują im wmawiać że tylko właściciel może zawierać i rozwiązywać umowy. Siedząc w biurze w PZU można wiele takich sytuacji zauważyć i wielu klientów którzy są nie zadowoleni z powodu złego traktowania ich przez pracowników PZU .Czas obsługi ogólnie długi , powolny , częste przerwy na osobiste rozmowy pracowników przez telefon komurkowy

Agnieszka_1894

27.05.2010

PZU

Placówka

Łuków, Spółdzielcza 5

Nie zgadzam się (25)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi