Opinie użytkownika (3)

Wykonałam telefon do...
Wykonałam telefon do firmy Merida o/Wałbrzych z informacją, iż reprezentuję placówki ochrony zdrowia i chciałabym porozmawiać z przedstawicielem, który obsługuje teren Dolnego Śląska. Uzyskałam odpowiedź, cytuję: "Nie jesteśmy zainteresowani. Jak Pani chce może sobie Pani zadzwonić do centrali we Wrocławiu. Do widzenia."

Agnieszka_1694

16.02.2011

MERIDA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
PZU POMOC. Połączenie...
PZU POMOC. Połączenie z infolinią w celu zgłoszenia szkody. Rzeczowy kontakt. Proste, konkretne wskazówki. Uzyskałam również informacje w sprawie związanej z holowaniem auta w 2009. Niestety, następny pracownik w celu ustalenia szczegółów naprawy zatelefonował po 3 dniach. Ocena dotyczy tylko infolini.

Agnieszka_1694

23.04.2010

PZU

Placówka

Nie zgadzam się (24)
PZU Życie. Pierwsze...
PZU Życie. Pierwsze wrażenie zdecydowanie negatywne. Nikt nie poprosił mnie abym usiadła. Miałam wrażenie, że przeszkadzam pracownikowi. Cztery minuty po 15 pracownica nie chciała przyjąć wpłaty informując mnie, iż okienko kasowe jest czynne do 15, punkt obsługi klienta do 16. Ostatecznie zdecydowała się przyjąć wpłatę

Agnieszka_1694

23.04.2010

PZU

Placówka

Kłodzko, Wandy

Nie zgadzam się (26)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi