Wykonałam telefon do firmy Merida o/Wałbrzych z informacją, iż reprezentuję placówki ochrony zdrowia i chciałabym porozmawiać z przedstawicielem, który obsługuje teren Dolnego Śląska. Uzyskałam odpowiedź, cytuję: "Nie jesteśmy zainteresowani. Jak Pani chce może sobie Pani zadzwonić do centrali we Wrocławiu. Do widzenia."
PZU POMOC. Połączenie z infolinią w celu zgłoszenia szkody. Rzeczowy kontakt. Proste, konkretne wskazówki. Uzyskałam również informacje w sprawie związanej z holowaniem auta w 2009. Niestety, następny pracownik w celu ustalenia szczegółów naprawy zatelefonował po 3 dniach. Ocena dotyczy tylko infolini.
PZU Życie. Pierwsze wrażenie zdecydowanie negatywne. Nikt nie poprosił mnie abym usiadła. Miałam wrażenie, że przeszkadzam pracownikowi. Cztery minuty po 15 pracownica nie chciała przyjąć wpłaty informując mnie, iż okienko kasowe jest czynne do 15, punkt obsługi klienta do 16. Ostatecznie zdecydowała się przyjąć wpłatę
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.